Veel gestelde vragen voor werkgevers

Vragen over uw account

  1. Hoe maak ik een werkgeversaccount aan?
  2. Hoe en waarom moet ik mijn account activeren?
  3. Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe kan ik inloggen?
  4. Hoe wijzig ik mijn accountgegevens?
  5. Hoe gebruik ik de 'uw account'-pagina in het tabblad 'uw account'?
  6. Hoe kan ik mijn korte bedrijfsomschrijving wijzigen?
  7. Het lukt mij niet om in te loggen. Hoe is dit mogelijk?
  8. De activeringslink, die ik per e-mail toegestuurd kreeg om mijn account te bevestigen, werkt niet. Wat kan ik doen?
  9. Hoe kan ik het wachtwoord van mijn account wijzigen?
  10. Hoe kan ik het e-mailadres van mijn account wijzigen?

Vragen over vacatures plaatsen

  1. Hoe plaats ik een vacature op de site ?
  2. Waarom kan ik beter geen e-mail en website links in mijn vacaturetekst gebruiken?
  3. Wat zijn de kosten van een vacatureplaatsing?
  4. Vacatures staan standaard 60 dagen online. Wanneer ik de vacature voor die tijd offline haal kan ik dan de resterende tijd gebruiken voor een andere vacatureplaatsing?
  5. Hoe kan ik vacatureproducten/-tegoeden aanschaffen op InICT.nl?
  6. Hoe zie ik hoe vaak mijn vacature bekeken is?
  7. Hoe voeg ik een bedrijfslogo toe aan mijn vacature?
  8. Hoe kan ik een topbaan of spotlight upgrade toevoegen aan een nog te plaatsen vacature?

Vragen over vacaturebeheer

  1. Hoe beheer ik de door mij geplaatste vacatures?
  2. Hoe kan ik direct geschikte kandidaten vinden bij mijn vacature?
  3. Hoe kan ik een topbaan of spotlight upgrade toevoegen aan mijn al online geplaatste vacature?
  4. Hoe kan ik een actieve vacature verwijderen (offline halen)?
  5. Hoe kan ik de inhoud in mijn (actieve) vacature wijzigen?
  6. Ik heb een vacaturetegoed; hoe kan ik zien hoeveel vacatures ik nog uit dit tegoed kan plaatsen?
  7. Hoe kan ik zien of een vacature nog niet geplaatst is?
  8. Hoe wordt binnen mijn account getoond dat mijn vacature(s) online staan?
  9. Waar kan ik de vacatures terugvinden die verlopen of verwijderd zijn?

Vragen over de Matchmail

  1. Wat is Matchmail?
  2. Hoe lang wordt de Matchmail verstuurd?
  3. Hoe vaak wordt de Matchmail verstuurd?
  4. Waar wordt de Matchmail naartoe gestuurd?
  5. Hoe kan ik de Matchmail settings wijzigen?
  6. Hoe kan ik de Matchmail stopzetten?
  7. Wat is het verschil met een kandidaten e-mailalert?

Vragen over het responsrapport / sollicaties

  1. Welke informatie kan ik vinden in het responsrapport?
  2. Hoe geef ik aan in mijn vacatureplaatsing hoe een kandidaat op mijn vacature kan solliciteren?
  3. Waar vind ik de kandidaten die op mijn vacature hebben gesolliciteerd?
  4. Wat kan ik doen met mijn kandidaat-mappen?
  5. Hoe kan ik contact opnemen met potentiële sollicitanten?
  6. Welke acties kan ik uitvoeren op de kandidaat detailpagina?

Vragen over de CV-database

  1. Hoe kan ik optimaal kandidaten zoeken in de CV-Database?
  2. Hoe kan ik een zoekresultaat in de CV-Database verfijnen?
  3. Hoe kan ik de details van een kandidaat die ik heb gevonden in de CV-Database bekijken?
  4. Welke acties kan ik uitvoeren op de kandidaat detailpagina?

Vragen over kandidatenbeheer

  1. Wat is en hoe werkt kandidatenbeheer?
  2. Hoe gebruik ik de mappen in kandidatenbeheer?
  3. Hoeveel kandidaten kan ik opslaan in mijn kandidatenmappen?
  4. Kan ik cv's van kandidaten blijven inzien na afloop van mijn abonnement of na verbruik van mijn CV-Credits?
  5. Kan ik verwijderde mappen en/of kandidaten vanuit de prullenbak terugplaatsen?

Vragen over opgeslagen zoekopdrachten / e-mailalerts

  1. Wat is een opgeslagen zoekopdracht/ e-mail alert?
  2. Hoe maak ik een opgeslagen zoekopdracht/ e-mail alert aan?
  3. Hoe kan ik de door mij opgeslagen e-mail alerts/zoekopdrachten beheren?
  4. Hoe kan ik de resultaten van door mij opgeslagen e-mail alerts/ zoekopdracht bekijken?
  5. Mijn e-mail alert is onleesbaar/ de links werken niet. Wat kan ik doen?
  6. Ik heb mijn dagelijkse e-mail alert niet ontvangen, hoe kan dit?

Vragen over producten aanschaffen

  1. Waar kan ik de tarieven vinden van de op de site af te nemen producten?
  2. Wat zijn de kosten van een vacatureplaatsing?
  3. Hoe kan ik vacatureproducten/-tegoeden aanschaffen op InICT.nl?
  4. Wordt mijn online vacature doorgeplaatst naar Computable?
  5. Vacatures staan standaard 60 dagen online. Wanneer ik de vacature voor die tijd offline haal kan ik dan de resterende tijd dan gebruiken voor een andere vacatureplaatsing?
  6. Hoe kan ik een topbaan/ spotlight upgrade toevoegen aan een nog te plaatsen vacature?
  7. Hoe verloopt het afrekenproces?
  8. Waarvoor dient de winkelmand?
  9. Hoe kan ik de producten in mijn winkelmand afrekenen?
  10. Hoe kan ik een CV-Database abonnement kopen via de site?
  11. Hoe kan ik een extra gebruiker toegang geven tot de CV-Database?
  12. Hoe kan ik een Computable printadvertentie kopen?
  13. Hoe kan ik een Target Mail aanschaffen?
  14. Hoe kan ik CV-Service afnemen?
  15. Kan ik een introductiepakket afnemen?

Vragen over de site

  1. Welke browsers worden door deze toepassing ondersteund?
  2. Ik ben een nieuwe gebruiker van deze site: hoe kan ik het best door de site navigeren?
  3. Sinds de lancering van de nieuwe werkgeverssite kan ik al mijn gegevens niet meer terugvinden. Wat kan ik doen?

Vragen over uw account

Hoe maak ik een werkgeversaccount aan?

Terug naar boven

Hoe en waarom moet ik mijn account activeren?

Wij vragen u om uw account te bevestigen om er zeker van te zijn dat het e-mailadres dat u heeft opgegeven correct is. U kunt uw account activeren via de link in de welkomstmail die u direct na het aanmaken van uw account ontvangt, of door in te loggen met het wachtwoord dat in deze e-mail staat.

Belangrijk: Activeer uw account zo snel mogelijk, niet geactiveerde accounts worden na 7 dagen gedeactiveerd. Zonder activering van uw account kunt u geen producten aanschaffen noch gebruiken. Wij raden u aan uw account direct na het aanmaken te activeren.

Terug naar boven

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe kan ik inloggen?

Terug naar boven

Hoe wijzig ik mijn accountgegevens?

Terug naar boven

Hoe gebruik ik de 'uw account'-pagina in het tabblad 'uw account'?

De pagina uw account biedt een overzicht van uw account. Hier vindt u:

Terug naar boven

Hoe kan ik mijn korte bedrijfsomschrijving wijzigen?

De korte bedrijfsomschrijving kan alleen door de hoofdgebruiker van uw bedrijf worden gewijzigd.

Terug naar boven

Het lukt mij niet om in te loggen. Hoe is dit mogelijk?

Wanneer u met een onbekend e-mailadres en/of een foutief wachtwoord probeert in te loggen geeft het systeem dit aan met de volgende melding: e-mail/wachtwoord combinatie onbekend.

Terug naar boven

De activeringslink, die ik per e-mail toegestuurd kreeg om mijn account te bevestigen, werkt niet. Wat kan ik doen?

Terug naar boven

Hoe kan ik het wachtwoord van mijn account wijzigen?

Terug naar boven

Hoe kan ik het e-mailadres van mijn account wijzigen?

Terug naar boven

Vragen over vacatures plaatsen

Hoe plaats ik een vacature op de site ?

Bekijk ook de gedetailleerde handleiding.

Terug naar boven

Waarom kan ik beter geen e-mail en website links in mijn vacaturetekst gebruiken?

Ten behoeve van de respons op uw vacature raden wij u aan geen e-mail en website links in de vacaturetekst te gebruiken. Bij uw vacatureplaatsing staan prominent twee sollicitatiebuttons (rechts bovenaan en onderaan de vacature), zodat geïnteresseerde kandidaten direct kunnen reageren. Deze sollicitatiebuttons worden getoond wanneer u bij de sollicitatiemethode kiest voor 'reageren via deze site' of 'reageren via uw eigen site' .

Uw contactgegevens en belangrijke links vinden kandidaten standaard bij de vacaturedetails die aan de rechterzijde bij uw vacatureplaatsing worden getoond.

Terug naar boven

Wat zijn de kosten van een vacatureplaatsing?

De tarieven voor vacatureplaatsingen staan vermeld op de pagina producten en tarieven onder het tabbje 'vacatures'.

Terug naar boven

Vacatures staan standaard 60 dagen online. Wanneer ik de vacature voor die tijd offline haal kan ik dan de resterende tijd gebruiken voor een andere vacatureplaatsing?

Nee, het is niet mogelijk de resterende tijd te gebruiken voor een andere vacatureplaatsing. Tijdens de looptijd van 60 dagen kunt u m.u.v. vacaturetitel en locatie de gegevens van de vacatureplaatsing wel wijzigen.

Terug naar boven

Hoe kan ik vacatureproducten/-tegoeden aanschaffen op InICT.nl?

Terug naar boven

Hoe zie ik hoe vaak mijn vacature bekeken is?

Terug naar boven

Hoe voeg ik een bedrijfslogo toe aan mijn vacature?

Het toevoegen van uw bedrijfslogo is geïntegreerd in het proces van het plaatsen van een vacature op InICT.nl.

Let op: Wanneer u een werkgeversaccount heeft kan het zijn dat er al een logo aan uw account is gekoppeld. In dit geval wordt deze automatisch meegenomen bij het plaatsen van een vacature. Het is mogelijk om dit logo bij het plaatsen van de vacature te vervangen door een ander logo.

Terug naar boven

Hoe kan ik een topbaan of spotlight upgrade toevoegen aan een nog te plaatsen vacature?

U kunt zowel aan het begin als aan het einde van het vacature-plaatsingsproces een upgrade (Topbaan of Spotlight) toevoegen aan uw vacatureplaatsing.

Aan het begin van het vacature-plaatsingsproces:

Aan het einde van het afrekenproces:

Terug naar boven

Vacaturebeheer

Hoe beheer ik de door mij geplaatste vacatures?

Tab Actieve vacatures: Tab Inactieve vacatures:

Terug naar boven

Hoe kan ik direct geschikte kandidaten vinden bij mijn vacature?

Terug naar boven

Hoe kan ik een topbaan of spotlight upgrade toevoegen aan mijn al online geplaatste vacature?

Terug naar boven

Hoe kan ik een actieve vacature verwijderen (offline halen)?

Terug naar boven

Hoe kan ik de inhoud in mijn (actieve) vacature wijzigen?

*Locatie en functietitel kunnen tot 6 uur na plaatsing worden aangepast

Terug naar boven

Ik heb een vacaturetegoed; hoe kan ik zien hoeveel vacatures ik nog uit dit tegoed kan plaatsen?

Terug naar boven

Hoe kan ik zien of een vacature nog niet geplaatst is?

Terug naar boven

Hoe wordt binnen mijn account getoond dat mijn vacature(s) online staan?

Dit wordt op twee manieren getoond: Op 'uw account'-pagina

Binnen het tabblad vacatures:

Terug naar boven

Waar kan ik de vacatures terugvinden die verlopen of verwijderd zijn?

Terug naar boven

Vragen over de Matchmail

Wat is Matchmail?

Terug naar boven

Hoe lang wordt de Matchmail verstuurd?

Terug naar boven

Hoe vaak wordt de Matchmail verstuurd?

Terug naar boven

Waar wordt de Matchmail naartoe gestuurd?

Per vacature wordt een Matchmail gestuurd naar het e-mailadres dat is opgegeven bij de contactgegevens van de vacature.

Terug naar boven

Hoe kan ik de Matchmail setting wijzigen?

De Matchmail setting is op accountniveau ingesteld en geld voor alle op het account geplaatste vacatures. De setting kan gewijzigd worden op Uw Account onder het kopje Matchmail, de frequenties zijn: Dagelijks, 3 x per week, Wekelijks, Maandelijks, Nooit. De Matchmail kan ook gewijzigd worden via de link Frequentie Matchmails in de Matchmail, u komt via de link op Uw Account.

Terug naar boven

Hoe kan ik de Matchmail stopzetten?

Op Uw Account kan de Matchmail verzending stopgezet worden door frequentie "Nooit" te selecteren.

Terug naar boven

Wat is het verschil met een kandidaten e-mailalert?

De Kandidaten e-mail CV-alert is een door de werkgever zelf aangemaakte alert.

Terug naar boven

Vragen over het responsrapport / sollicaties

Welke informatie kan ik vinden in het responsrapport?

Het 'responsrapport' bevat informatie over de reacties die uw vacatures hebben gekregen tijdens de plaatsing op de site, in dit rapport ziet u hoe vaak:

U vindt het responsreport op de volgende pagina's:

Terug naar boven

Hoe geef ik aan in mijn vacatureplaatsing hoe een kandidaat op mijn vacature kan solliciteren?

U kunt bij het plaatsen van uw vacature kiezen uit drie sollicitatieopties:

  1. Via InICT.nl
    De aanbevolen optie: de sollicitaties worden direct opgeslagen in een map met de vacaturetitel in Kandidatenbeheer. U ontvangt tevens een kopie van de sollicitatie per e-mail
  2. Via uw eigen site
    U kiest ervoor om alle sollicitaties naar uw eigen site te leiden. Hiervoor voegt u de externe URL van de gewenste site toe. Let op; indien u gebruik maakt van deze optie, kan het systeem de status van uw respons na het klikken op de sollicitatiebutton niet meer meten.
  3. Via de door ons bij uw vacature getoonde contactgegevens
    Kandidaten kunnen u direct een mail sturen of bellen door de contactgegevens in de vacatureplaatsing te gebruiken. De sollicitatiebutton wordt niet bij deze vacatureplaatsing getoond. Let op; indien u gebruik maakt van deze optie, kan het systeem de status van uw respons niet na het klikken op de vacature detailpagina niet meer meten.

Terug naar boven

Waar vind ik de kandidaten die op mijn vacature hebben gesolliciteerd?

U kunt deze sollicitaties op 2 manieren vinden:

Of

Terug naar boven

Wat kan ik doen met mijn kandidaat-mappen?

Terug naar boven

Hoe kan ik contact opnemen met potentiële sollicitanten?

U kunt op diverse manieren contact opnemen met de kandidaat (afhankelijk van de status van zijn contactgegevens):

Terug naar boven

Welke acties kan ik uitvoeren op de kandidaat detailpagina?

U kunt:

Terug naar boven

Vragen over de CV-database

Hoe kan ik optimaal kandidaten zoeken in de CV-Database?

Dat kan op verschillende manieren:

OF Hoe werkt de sortering op relevantie of op plaatsingsdatum in de CV-Database?

Terug naar boven

Hoe kan ik een zoekresultaat in de CV-Database verfijnen?

Dit kan door gebruik te maken van de filters die na het uitvoeren van een zoekopdracht in de CV-Database aan de linkerzijde van het scherm verschijnen. U kunt uw zoekopdracht zowel verfijnen als weer verbreden.

Terug naar boven

Hoe kan ik de details van een kandidaat die ik heb gevonden in de CV-Database bekijken?

U kunt een kandidaat bekijken door de kandidaat van uw keuze aan te klikken in de zoekresultaten. Let op:

Terug naar boven

Welke acties kan ik uitvoeren op de kandidaat detailpagina?

U kunt:

Terug naar boven

Vragen over kandidatenbeheer

Wat is en hoe werkt kandidatenbeheer?

Via de navigatielink 'kandidatenbeheer' onder tab kandidaten houdt u overzicht over uw sollicitaties en uw opgeslagen kandidaten. U ziet in het totaaloverzicht in één oogopslag welke nieuwe cv's en sollicitaties zijn binnengekomen Sollicitaties worden automatisch opgeslagen bij de desbetreffende vacature en opgeslagen kandidaten kunt u zelf toewijzen aan de door u aangemaakte mappen.

Kandidatenbeheer bestaat uit:

Terug naar boven

Hoe gebruik ik de mappen in kandidatenbeheer?

Terug naar boven

Hoeveel kandidaten kan ik opslaan in mijn kandidatenmappen?

Terug naar boven

Kan ik cv's van kandidaten blijven inzien na afloop van mijn abonnement of na verbruik van mijn CV-Credits?

Terug naar boven

Kan ik verwijderde mappen en/of kandidaten vanuit de prullenbak terugplaatsen?

Ja, dit is mogelijk. Echter, tot 60 dagen na verwijdering van het item naar de prullenbak. Bij het verwijderen van een map worden kandidaten los in de prullenbak geplaatst. Bij eventueel terugplaatsen dient u een nieuwe map aan te maken of kandidaten in een nog bestaande map te plaatsen. Na 60 dagen worden verwijderde kandidaten en mappen definitief door het systeem verwijderd. Het is mogelijk om de prullenbak voortijdig te legen.

Terug naar boven

Vragen over opgeslagen zoekopdrachten / e-mailalerts

Wat is een opgeslagen zoekopdracht/ e-mailalert?

Een uitgevoerde zoekopdracht kunt u direct opslaan door na het uitvoeren van de zoekopdracht te klikken op de button 'zoekopdracht opslaan' rechts boven uw zoekresultaten. Let op: indien u nog geen account heeft, wordt eerst gevraagd of een account aanmaakt.
De resultaten van uw opgeslagen zoekopdrachten kunt u ook als e-mailalert in uw mailbox ontvangen. U bepaalt zelf hoe vaak u op de hoogte gesteld wilt worden (dagelijks, 3 keer per week, wekelijks of maandelijks. Uw opgeslagen zoekopdrachten vindt u terug in 'uw account' of via de tab 'Kandidaten' (link Opgeslagen zoekopdrachten).

Terug naar boven

Hoe maak ik een opgeslagen zoekopdracht/ e-mailalert aan?

Let op: kiest u voor de optie 'nooit', dan wordt er geen e-mail alert gestuurd.

Terug naar boven

Hoe kan ik de door mij opgeslagen e-mailalerts/zoekopdrachten beheren?

Dit kunt u op 2 manier doen:

Via 'uw account'-pagina:


Via de tab Kandidaten:

Terug naar boven

Hoe kan ik de resultaten van door mij opgeslagen e-mail alerts/ zoekopdracht bekijken?

Mijn e-mail alert is onleesbaar/ de links werken niet. Wat kan ik doen?

Probeer de e-mail alert opnieuw aan te maken. Als dit het probleem niet oplost neem dan contact op met de afdeling Customer Service: 020-2042200.

Terug naar boven

Ik heb mijn dagelijkse e-mail alert niet ontvangen, hoe kan dit?

Wanneer er geen nieuwe kandidaten zijn die aansluiten bij uw zoekopdracht wordt er geen e-mail naar u gestuurd. Zodra er nieuwe kandidaten zijn die wel voldoen ontvangen u automatisch weer een e-mail alert.

Terug naar boven

Vragen over producten aanschaffen

Waar kan ik de tarieven vinden van de op de site af te nemen producten?

Terug naar boven

Wat zijn de kosten van een vacatureplaatsing?

De tarieven voor online vacatures staan vermeld op de producten & tarieven pagina onder het tabblad 'vacatures'.

Terug naar boven

Hoe kan ik vacatureproducten/-tegoeden aanschaffen op InICT.nl?

Terug naar boven

Wordt mijn online vacature doorgeplaatst naar Computable?

Ja, vacatures die op InICT.nl worden geplaatst, worden kosteloos doorgeplaatst naar de vacature-index in Computable. Computable verschijnt eens per 2 weken.

Terug naar boven

Vacatures staan standaard 60 dagen online. Wanneer ik de vacature voor die tijd offline haal kan ik dan de resterende tijd dan gebruiken voor een andere vacatureplaatsing?

Nee, het is niet mogelijk de resterende tijd te gebruiken voor een andere vacatureplaatsing. Tijdens de looptijd van 60 dagen kunt u m.u.v. vacaturetitel en locatie de gegevens van de vacatureplaatsing wel wijzigen.

Terug naar boven

Hoe kan ik een topbaan/ spotlight upgrade toevoegen aan een nog te plaatsen vacature?

U kunt zowel aan het begin als aan het einde van het vacature-plaatsingsproces een upgrade (Topbaan of Spotlight) toevoegen aan uw vacature: Aan het begin van het plaatsproces:

Aan het einde van het afrekenproces:

Terug naar boven

Hoe verloopt het afrekenproces?

Wanneer u online een product heeft besteld dient u deze af te rekenen om het product daadwerkelijk te gebruiken.

Terug naar boven

Waarvoor dient de winkelmand?

De winkelmand - die op bijna iedere pagina zichtbaar is - geeft u een overzicht van uw bestellingen. Wanneer u bij een product de Bestel nu-button aanklinkt verschijnt het bestelde product in de winkelmand. Wanneer u bent uitgewinkeld, kunt u vanuit de winkelmand uw bestelling afronden.

Terug naar boven

Hoe kan ik de producten in mijn winkelmand afrekenen?

Terug naar boven

Hoe kan ik een CV-Database abonnement kopen via de site?

Terug naar boven

Hoe kan ik een extra gebruiker toegang geven tot de CV-Database?

Indien u voor extra gebruikers toegang wilt afnemen tot de CV-Database, neem dan contact op met de afdeling Customer Service: 020-2042200.

Terug naar boven

Hoe kan ik een Computable printadvertentie kopen?

Printadvertenties kunnen niet direct online worden afgenomen. U dient hiervoor contact op te nemen met de afdeling Customer Service: 020-2042200. U kunt ook het contactformulier invullen, u wordt dan teruggebeld door één van onze accountmanagers over dit specifieke onderwerp:

Terug naar boven

Hoe kan ik een Target Mail aanschaffen?

Target Mails kunnen niet direct online worden afgenomen. U dient hiervoor contact op te nemen met de afdeling Customer Service: 020-2042200. U kunt ook het contactformulier invullen, u wordt dan teruggebeld door één van onze accountmanagers over dit specifieke onderwerp:

Terug naar boven

Hoe kan ik CV-Service afnemen?

CV-Services kunnen niet direct online worden afgenomen. U dient hiervoor contact op te nemen met de afdeling Customer Service: 020-2042200. U kunt ook het contactformulier invullen, u wordt dan teruggebeld door één van onze accountmanagers over dit specifieke onderwerp:

Terug naar boven

Kan ik een introductiepakket afnemen?

Introductiepakketten zijn speciaal bedoeld om nieuwe klanten kennis te laten maken met InICT.nl, InICT.nl of InOverheid.nl. U bent een nieuwe klant indien uw organisatie niet eerder zaken heeft gedaan met deze sites. Ook organisaties die (meer dan) twaalf maanden geen producten of diensten bij ons hebben afgenomen, kunnen profiteren van de aantrekkelijke introductietarieven.

Wilt u weten of u een introductiepakket kunt afnemen, neem dan contact op met onze afdeling Customer Service: 020 - 204 2200 of customerservice@vnumedia.nl.

Vragen over de site

Welke browsers worden door deze toepassing ondersteund?

Ondersteunde browsers zijn:

Terug naar boven

Ik ben een nieuwe gebruiker van deze site: hoe kan ik het best door de site navigeren?

Op de homepage vindt u de volgende onderdelen:

Verder bestaat de werkgeverssite uit 5 onderdelen/tabbladen:
  1. Producten en tarieven
    Dit geeft u een overzicht van het productportfolio en de mogelijkheid om producten online te bestellen of contact op te nemen met de afdeling Sales.
  2. Vacatures
    U kunt vanuit dit onderdeel direct vacatures plaatsen. Wanneer u ingelogd bent, kunt u ook hier uw vacatures beheren, responsrapportage of sollicitaties bekijken. Wanneer u niet bent ingelogd vindt u hier informatie over vacatures en actuele aanbiedingen.
  3. Kandidaten
    Als u bent ingelogd U kunt vanuit dit onderdeel direct kandidaten zoeken. Wanneer u ingelogd bent, kunt u ook hier uw, kandidaten beheren, opgeslagen zoekopdrachten bekijken en beheren. Wanneer u niet bent ingelogd kunt u via de zoekbalk een zoekopdracht in de CV-Database doen en vindt u hier meer informatie en actuele aanbiedingen t.a.v. de CV-Database.
  4. Informatie
    Hier vindt u meer informatie over InICT; cijfers & onderzoek, aanleveren en specificaties, handleidingen, nieuwsbrief en contact.
  5. Uw account
    Als u bent ingelogd biedt de 'uw account'-pagina u een overzicht van de gegevens die gekoppeld zijn aan uw account. Hier vindt u, afhankelijk van de door u aangeschafte producten en uitgevoerde acties:
    • uw accountgegevens
    • nog niet geplaatste vacatures
    • laatst geplaatste vacatures
    • het responsreport
    • recente sollicitaties
    • opgeslagen zoekopdrachten (CV-Database)
    • uw producttegoed
    • eventuele nog niet afgerekende producten in uw winkelmand
    De onderdelen zijn vanuit uw account gemakkelijk te beheren.
  6. Terug naar boven

Sinds de lancering van de nieuwe werkgeverssite kan ik al mijn gegevens niet meer terugvinden. Wat kan ik doen?

Wanneer dit het geval is, raden wij u aan direct contact op te nemen met Customer Service via 020-204 2200 of mail customerservice@vnumedia.nl.

Terug naar boven